måndag, oktober 20, 2008

Det är kul när man äntligen tar tag i något man skjutit upp länge, och när man väl gör det och det blir bra så blir man så stolt! Jag tänkte jag skulle försöka stjäla lite pengar från de giriga frisörerna genom att klippa mina söner själv. Jag har alltid tyckt det verkat enkelt och kul, och nu gjorde jag äntligen slag i saken. Lillemannen fick bli testoffer. Clas Ohlsons dyraste klippmaskin, en stol i köket, på med en rulle Scooby Doo på laptopen för att hålla ungen i schack, och så kalvade jag åstad i hans fina kalufs. Det tog längre tid än jag trodde, men resultatet blev faktiskt väldigt bra! Så nu är jag stolt som en lärka! Eller nåt...

2 kommentarer:

Sköna Helena sa...

nej men bengt då ;)

Benke 007 sa...

Japp. Nu är det väl bara att börja titta på inredningsprogram, måla köket i sprakande färger, köra Mazda Miata och lyssna på Barbara Straisand ... ;-)