onsdag, juli 08, 2009

Jamen nu ÄR faktiskt livet rätt underbart! Jag kan knappt förstå hur skönt det är att ha ett (nästan) helt kravfritt liv. Inget dåligt samvete för jobbet, bara softa på och ha det skönt. Nu har jag tre veckor utan mina underbara små älsklingsbarn, men då får jag passa på att njuta i stället. Efter en lugn och oerhört skön vecka i Stockholm är jag nu med några härliga killkompisar på Gotland. Vi har hyrt en härlig bungalow med havsutsikt på Tott Resorts i Visby, och går ut på stan och bara njuter varje kväll. Och på fredag åker jag till Västkusten för att segla en vecka. Hela tiden kommer jag till insikter om mig själv, mitt framtida jobb, och andra saker. T.ex. är ett krav att mitt nya jobb skall vara varierande och lämna mycket utrymme för min kreativitet. Det känns helt underbart just nu! :-)

1 kommentar:

Sköna Helena sa...

jag borde kanske också ha blivit av med jobbet....